Chcete si otestovat komunikaci směrem k veřejnosti a získat kvalitní článek o vás? Zaujme-li mě vaše téma, natočíme videorozhovor. Postup je následující:
- Domluvíme spolu termín natáčení a publikace rozhovoru.
- Zpřístupním vám informace o tom, jak se na rozhovor připravit po technické i obsahové stránce.
- Krátce si zavoláme a probereme téma rozhovoru případně odpovím na otázky ohledně přípravy.
- Natočíme max. 30min videorozhovor na záznam, zhodnotíme ho, příp. doporučím, na co se zaměřit pro zlepšení projevu.
- Ze záznamu připravím novinářsky editovaný text rozhovoru a zpřístupním vám videozáznam. Po vašem schválení oboje publikuji a předám tipy, jak článek zužitkovat.
Videorozhovor
1900 Kč
- Vyplňte v nezávazné poptávce základní informace a motivaci, proč chcete být vidět v médiích. Poté vás budu kontaktovat a domluvíme se na konkrétním postupu, termínu a platbě.
Spojte se s 3-4 dalšími ženami ve společném článku, jedna figuruje v roli organizátorky a má za to k dispozici první místo v článku. Jak postupovat?
- Zvolíte si společné téma (něco užitečného pro cílovou skupinu magazínu – ženy obecně, ale i podnikatelky, které mají povědomí, samy poskytují a propagují nebo přímo aktivně využívají online služby a digi produkty).
- Každá napíše k tématu krátký odstavec (čtvrtinu A4) s tipy, doporučeními nebo vlastní zkušeností k danému tématu, doplní info o sobě, odkaz na web a FB, plus fotografii. To vše mi organizátorka zpřístupní přes složku Google dokumentů.
- Text po úpravě do článku publikuji a vy jej pomáháte podpořit na vašich komunikačních kanálech tak, aby se zvýšil jeho dosah.
Společný článek
zdarma
- Vyberte si v rezervačním formuláři termín publikace článku. Po jeho odeslání vám přijdou další pokyny na zadaný e-mail. Podle nich mi dodejte podklady.
Povedu vás, aby váš odraz vynikl v záři reflektorů
V mediální branži se pohybuji od roku 2007, kdy jsem začínala jako televizní a později online redaktorka v České televizi. Znám média ale z obou stran. Už téměř 10 let totiž zajišťuji PR v podnikatelském i neziskovém sektoru, a to hlavně budováním vztahů s médii směrem k publicitě a obsahem.
PRopojuji i píši.
Máte-li dotaz, neváhejte mě kontaktovat na e-mail info@janapokorna.com.