Čtyřiadvacet prosincových dní a v každém z nich jeden tip, výhra nebo vzdělávací okénko. Adventní kalendáře se čím dál častěji zaměřují i na osobní rozvoj a také marketing. Čas před Vánoci totiž vybízí ke zklidnění, zaměření své pozornosti dovnitř sebe i investicím do rozšíření svého know-how. Nakoukněte do čtyř takových kalendářů a vyberte si ten svůj.

Výherní adventní kalendář

Adventní kalendář - Markéta ReichertováUž potřetí pořádá Markéta Reichertová před Vánocemi výherní kalendář, do kterého se zapojuje vždy 24 podnikatelek. „Tyto ženy spojuje, že vkládají do své tvorby srdce a jejich podnikání pluje na vlnách poslání. To se velmi odráží na energii jejich služeb a produktů, o které si můžete zasoutěžit,“ vysvětluje propojovatelka podnikatelek a organizátorka společných akcí Markéta.

Kalendář probíhá v uzavřené facebookové skupině Podnikání na vlnách poslání, ve které se každý den otevře jeden dárek, o který mohou členky skupiny soutěžit. Je to například konzultace, kurz či výrobek. Pro ostatní ženy jsou v daný den připravené i různé slevy, kterých lze využít. Radost z otevření adventního okénka tak nemine ani ostatní.

„Mám ráda, když jsou témata v kalendáři rozmanitá, a tak i letos zabrousíme do oblastí, jako je osobní rozvoj, záměrové předměty, copywriting, podpora plodnosti, ale třeba i poslání našich zvířecích společníků,“ vyjmenovává Markéta a zve k zapojení do skupiny, ve které ještě před 1. prosincem probíhá program Vánoční ladění.

Šamanský adventní kalendář

Šamanský adventní kalendářŠamanský adventní kalendář je o hledání hloubky a zastavení v každodennosti. Jeho mottem a mým přáním je, aby dal možnost projevit se vnitřnímu léčiteli v každém z nás. Pozorností, kterou věnujeme sami sobě si totiž otevíráme dveře k nečekaným zázrakům,“ zve k účasti Hanka Toulavá, šamanka a terapeutka, která podporuje podnikatelky, aby ony mohly dále podporovat své klienty. Koná tak i ve své facebookové skupině.

V každém okénku kalendáře se objeví střípek moudra, inspirace k akci nebo zamyšlení z oblastí spojených se spiritualitou, šamanismem i seberozvojem obecně, občas okořeněné přesahem do podnikání.

„Nechte se unést do vlastních hloubek a dopřejte si každý den chvilku k zastavení. V hektickém dnu se počítá i pět minut, kdy jste sami se sebou. Pravděpodobně vám ale některé poklady z okének budou doznívat i další dny a nebo se k jejich uvědomění budete rádi vracet,“ uzavírá svou pozvánku Hanka. 

Online kalendář pro podnikatelky

Adventní kalendář - Vendula LaštovkováTaky jste jako malí vyrabovali všechna okénka adventního kalendáře najednou? Online kalendář pro podnikatelky je zdarma, nezkazí se vám, netloustne se po něm a neotevřete ho celý najedou, hezky postupně. 

„Každý den se snese sněhová vločka z vrcholku hor až na práh vaší e-mailové schránky a nechá vám tam pomyslnou čokoládku,“ láká copywriterka a mentorka Vendula Laštovková, která provází světem textu podnikatelky a srdcové klienty, kteří hledají hlas svých myšlenek, aby je ukázali světu.

V kalendáři Vendula odhalí tipy ze světa copywritingu, které okoření vaši psanou prezentaci, to vše se špetkou radosti, motivace a humoru. „Těšit se můžete i na tipy na vánoční dárky, pošeptám vám o kdejakém božím kurzu, neodolatelné službě či úchvatném produktu. Nedočkavostí už se třesou i zvýhodněné balíčky mých služeb,“ prozrazuje Vendula. 

A co bude skrývat největší okénko kalendáře? Každý odběratel kalendáře získá los do vánočního slosování o stipendium v tříměsíčním copy mentoringovém programu Otextuj své podnikání plus tři měsíce supervize v hodnotě přesahující 17 tisíc korun.

Adventní kalendář facebookové reklamy

Adventní kalendář - Jana HájkováSpecialistka na facebookovou reklamu Jana Hájková si připravila na prosincové dny kalendář, který nejvíce ocení ti, kteří s touto formou propagace začínají. „V kalendáři vysvětlím, jak reklama funguje, co je to Business Manager nebo ukážu, jak si vygenerovat pixel, který je dobré umístit na web co možná nejdřív kvůli sbírání dat o uživatelích,“ přibližuje Jana, která pomáhá v moři facebooku nacházet klienty snů právě pomocí reklamy. 

Adventní kalendář facebookové reklamy je placený, pro členy její facebookové skupiny ale připravila Jana slevu. „Je to dobrá příležitost s reklamou na facebooku začít. Díky kalendáři získáte jasnou představu, co vše to obnáší a jak můžete reklamu ve svém podnikání využít,“ uzavírá Jana.

Máte zkušenost s některým ze zmíněných kalendářů? Nebo tip na jakýkoliv jiný? Podělte se v komentáři na facebookové stránce magazínu.