Rubrika: Marketing a PR

Co vám může přinést spolupráce v podnikání?

Výhodou online světa je, že boří mnohé hranice, na které narazíte ve fyzické realitě. Otevírá vám možnosti spolupráce, při kterých nejste omezené vzdáleností. A to může být pro projekty mnohdy klíčové. Proč toho tedy nevyužít? Jaké jsou výhody spolupráce v podnikání pro vás samotné a vaše klienty? Kde navázat vhodné kontakty? A jak poznat, že spolupráce pro vás bude úspěšná? Svůj náhled sdílí tři ženy, které propoují své know-how ve společném projektu. 

Přečtěte si více

Nebuďte na všechno sami. Úspěšné podnikání stojí na spolupráci

Už vás nebaví být na veškerou agendu spojenou s vlastním podnikáním sami? Pak je načase začít spolupracovat s ostatními lidmi. Ať už se jedná o delegování části vašich povinností, navazování spolupráce v rámci propagace služeb či produktů nebo o spolupráci ve smyslu vytváření podnikatelských partnerství, jde vždy o cestu vpřed. Když tedy víte, jak na to a čeho se zároveň při spolupracování vyvarovat. Pomoci vám v tom mohou tipy od čtyř specialistek.

Přečtěte si více

Pomozte si designem aneb 5 pravidel pro podporu vaší značky v online světě

Prosadit se s produktem či službou v online světě je stále větší výzvou. Čas, který jsou vám potenciální klienti ochotni věnovat na webu nebo sociálních sítích, se počítá mnohdy na sekundy. Zaujmout na první pohled vám proto mohou pomoci vizuální prvky vaší prezentace. Nehte se inspirovat tipy pěti odbornic na grafiku, design, vizuální a brandovou identitu. S pravidly, které sdílí můžete svou značku v online světě krásně podpořit.

Přečtěte si více

Jak psát pro zákazníky – praktické tipy čtyř copywriterek

Texty související s podnikáním nepíšete pro své ego, ale pro zákazníky. Ti jim mají rozumět, u nich musí vzbudit přání vlastnit váš produkt nebo si u vás objednat službu. Na tom se shodují čtyři copywriterky, které se podělily o tipy a rady, jak na to. Mohou se vám hodit, když si texty na web, prodejní stránky nebo sociální sítě píšete – jako většina sólo-podnikatelů – sami. 

Přečtěte si více

Autenticita nade vše aneb proč být sama sebou v podnikání i marketingu

Chcete se odlišit od konkurence? Přitahovat k sobě klienty, se kterými se vám bude dobře pracovat? Podnikat s radostí a lehkostí? Nebát se být vidět? Vydělávat? Otevřít se světu? Pokud ano, stačí vám k tomu jediné, buďte zkrátka sami sebou. Proč je to ta nejlepší cesta v byznysu i marketingu, sdílí čtyři úspěšné ženy.

Přečtěte si více

Kristýna Maková: Díky smysluplné tvorbě obsahu se stává podnikání viditelnější a udržitelnější

Kristýna Maková provádí nejen Prahou křížem krážem, ale také cestami a zákoutími tvoření obsahu. Právě takzvaný content marketing a strategie při tvorbě obsahu mohou být důležitým prvkem vašeho podnikání. Kristýna totiž vnímá obsah jako formu zákaznické péče v on-line světě i jako prostředek tvoření a budování vztahu s klienty. A v rozhovoru sdílí několik tipů, jak tento přístup nejlépe převést do praxe.

Přečtěte si více

Jak pomocí obsahu budovat svou osobní značku?

Jak může tvorba obsahu podpořit budování vaší osobní značky, která je tak důležitá v podnikání? Čtyři specialistky na obsahový marketing a PR přibližují různé možnosti a sdílí tipy, jak na to. Ať už zvolíte cestu rozhovorů, moderování na nové síti Clubhouse, tvorbu vlastního blogu optimalizovaného pro vyhledávače, nebo cokoliv dalšího, základním kamenem je vědět proč a pro koho to děláte. 

Přečtěte si více

Lucie Dědková: Snadno vidím, jak by měl frčet byznys

Lucie Dědková pomáhá vymyslet, vytvořit a prodat digitální produkty. Jako podnikatelská mentorka rozproudí váš byznys a, jak sama říká, jestli v něm máte zlatou žílu, určitě ji objeví. A provede vás při tom cestou zahrnující návrh strategie, rozšíření klientely, vybudování komunity i vytvoření online produktů. A právě o zkušenost s nimi se podělila v rozhovoru.

Přečtěte si více

Ingrid Dach: Kampaň je způsob, jakým světu dáváte vědět, že nabízíte něco úžasného

Ingrid Dach vymýšlí prodejní texty a plánuje kampaně. Vytváření úspěšných strategií v online podnikání se učí u světových hvězd marketingu. A o funkční postupy se po roce od své vlastní první kampaně dělí se stovkami žen z Česka i zahraničí. A teď se o část svého know-how podělí i s vámi.

Přečtěte si více

Co potřebujete vědět před brandovým focením? Pět fotografek odpovídá na nejčastější otázky

Brandové focení pro váš web a další komunikační kanály má svá specifika. Co od něj očekávat a jak se na něj připravit? Jak si vybrat fotografa, se kterým si sednete? A proč vlastně potřebujete brandové snímky a ne prostě “jen fotky”? Na tyto a další nejčastější otázky před vaším (prvním) brandovým focením odpovídá pět žen pevně spjatých s hledáčkem svých fotoaparátů.

Přečtěte si více

Jana Svobodová: Katalog rebelek funguje na energii ženské vzájemnosti

Jana Svobodová je specialistkou na online marketing a byznys strategie pro podnikatelky ve službách. Před dvěma lety založila komunitu Online pro rebelky, která umožňuje ženám s podnikáním začít i pořádně růst. Je totiž postavená na vzájemné propagaci a zajišťování služeb, které ženy potřebují k práci i běžnému životu. Patří mezi ně věci ryze praktické, jako jsou weby nebo texty, ale i ty spirituální, jako třeba mentální nastavení nebo trocha magie. A vlastně všechno mezi tím. Rebelky je nabízejí sobě navzájem i veřejnosti v nejlepším česko-slovenském katalogu jako profesionálky profesionálkám.

Přečtěte si více

Barbora Vlasáková: Za každým navrženým vizuálem vidím sen člověka, který se jde ukázat světu

Barbora Vlasáková tvoří vizuální podobu vašeho podnikání, jako grafička i webařka navrhne a vdechne život tomu, co potřebujete ke své online prezentaci. Dbá přitom na to, aby značka odrážela svého majitele a pomáhala mu realizovat jeho sny. A jejím osobním snem je tvorbu vizuální identity zpřístupňovat nejen v online prostředí tak, aby nebyla vnímaná jako složitá nebo nedostupná. 

Přečtěte si více

Andrea Grigerová: Najděte font, který je součástí vaší osobnosti a podnikání

Andrea Grigerová pomáhá vybrat písmo pro online prezentaci tak, aby podpořilo celé vaše podnikání. Zabývá se psychologií fontů. A jak sama říká, z konzultace s ní si odnesete mnohdy daleko víc než pouze vybranou sadu znaků. Třeba uvědomění, co je pro vás v práci s klienty skutečně důležité. A nebo jakým stylem budete psát články… Konkrétně tento je rozhovorem s přední českou fontoložkou.

Přečtěte si více
načítání